Mai nou sau mai vechi, prin Romania exista magazine in care se vand droguri usoare, care nu neaparat sunt legale, ci mai de graba ne-ilegale. Practic e ca si cum un copil si-ar lua un tigru in casa si ar spune „Mama, mi-ai spus sa nu fac prostii, insa nu mi-ai zis daca sa aduc tigrul in casa sau nu este o prostie”. Trecand peste aceasta analogie stricata, voi vorbi despre tarafetnobotanice.

In Romania mereu trebuie sa existe imitatii. Exista imitatii de parfumuri, imitatii de Nike-uri si mai nou si imitatii de droguri. Sincer, nu stiu cat de sigur poti sa fii ca „weed”-ul pe care tu il fumezi este foooaaarteee natural, atat timp cat el mai are si nume de genul „SuperNinja” sau alte chestiute, adica sincer, cat de fumat sa fii sa iti imaginezi un botanist ducandu-se pe camp, vazand o buruiana si spunandu-i „Frate, p-asa o numim NINJA!!!”.

Ok, so, prima chestie ce e prima si fara de nicio indoiala prima este: Etnobotanicele nu sunt chiar atat de botanice. Ba mai mult auzim pe la televizor cum ele sunt mixate cu Cannabis, respectiv alte drog-uri mai hardcore (cocaina, heroina, alea alea, doar de dragul dependentei). Parerea mea personala este: IN YA FACE, YOU FRIGGIN GOVERNMENT! Pai da, pentru ca Guvernul nostru e atat de incapabil incat sa nu reuseasca sa starpeasca o idiotenie.

Si o putea face in doua feluri: a. sa legalizeze toate drogurile; b. sa nu lase pe piata niciun drog. (the red pill, and the blue pill)

a. Legalizam toate drogurile! Ultima data cand m-am uitat la numele partidului de la putere era „Partidul Democrat Liberal”, deci practic el militeaza pentru dreptul si libertatile mele, inclusiv dreptul de a alege. Si bineinteles, ca toata chestia asta sa fie safe, cat de fain ar fi fost sa se vanda toate drogurile astea la spital la suprapret (pentru ca hei, am zis ca-s legale, n-am zis ca-s la indemana copiilor). Deci in spitale te duci, cu adeverinta de la medicul de familie (caci deh, asa mai functioneaza si alte lucruri prin sistem pe la noi), cu motivatie personala „De ce vreau sa iau 1 gram Ganja” si medicul iti da. Bineinteles, nu pe 10 ron, ci hai sa zicem… 50 ron (exact mai sus de alocatia copiilor, zic o suma estimativa super mega deontologica, sunt sigur ca se va zice imediat „aaa da sunt copii care primesc 300 de la parinti pe zi. sa primeasca, adeverinta de la medic sa vad eu cum o au, si sa vad eu cum au si creativitatea de a mai face si un eseu).

Defapt pentru chestia asta militez si eu. De ce? Pentru ca in momentul in care tu ca idiotul nu faci o lege clara, iti vin idioti mai mari ca acesti comercianti. Defapt, nici macar n-am putea sa comparam aceste etnobotanice cu drogurile propriu-zise, pentru ca mai rar auzi in Olanda ca au ajuns cate 1000 la spital. Pana la urma astea sunt consecintele unei legi date prost, dovada cea mai clara ca avem nevoie de schimbare. So, either we do this oooor we do plan B.

b) Ilegalizarea TUTUROR drogurilor

O alta porcarie pe care o mai auzi la TV este „guvernantii vor sa mareasca accizele (preturile la tigari, exemplu) deoarece astfel ii vor convinge pe oameni sa se lase de fumat”. Dupa care, ca niste oameni foarte destepti ce sunt, fac campanii anti-contrabanda cu tigari (PAI LOGIC CA VA FI CONTRABANDA ATAT TIMP CAT E MAI IEFTIN!!!)

Asadar, planul meu: Ilegalizam TOT. Inclusiv tigari, inclusiv taraf botanice, inclusiv alcoolul (pentru ca hei, pana la urma ne uitam la stirile de la ora 5 si vedem cate babe au fost violate, si mai citim si blog-uri si vedem cum lumea chiar daca e ziua numelui se face praf… ah, ups). Deci prohibitie, etc. In paralel cu asta, continuam si noi niste masuri ceva mai dure impotriva contrabandei, pentru ca ultimul lucru pe care il vrem in tarisoara noastra este un Al Capone. Crestem protectia, dam niste salarii mai mari pe la politisti, etc.

Cu masura asta nici eu, personal nu sunt de-acord, dar poate fi una buna. Pana la urma, logic vorbind e exact ceea ce ar trebui pentru ilegalizat tot, inclusiv droguri.

Va las sa va ganditi! 🙂